FANDOM

„Nathan, to nasze przeznaczenie... Ty, ja, razem... Obiecuję ci, zajdziemy daleko.”
―Sam Drake

Samuel „Sam” Drake – łowca przygód, starszy brat Nathana Drake'a, który był uznany za zmarłego. Podobnie jak jego brat używa fałszywych danych osobowych. Naprawdę nazywa się Samuel Morgan.

Wygląd fizyczny Edytuj

Podobnie jak Nata, Sam jest mężczyzną rasy kaukaskiej z brązowymi włosami, które zaczesuje do tyłu. Z lewej strony szyi ma tatuaż przedstawiający kilka ptaków w locie. Drake wydaje się być dość wysoki i niezwykle umięśniony. Według jednego z dialogów, Sam ma gdzieś na ciele drugi tatuaż, a na lewej stronie brzucha są widoczne trzy blizny, gdzie został wcześniej postrzelony. Mężczyzna nosi niebieskie spodnie, jasnoniebieską koszulę i brązową podkoszulkę z logiem.

Biografia Edytuj

Sam jest pięć lat starszy od Nate'a i uważano go wcześniej za zmarłego. Mówi się, że zniknięcie starszego brata w życiu Nathana doprowadziło do ukierunkowania jego osobowości i wybrania drogi życia pełnej przygód oraz skarbów. Sam był opisywany jako „ten bardziej lekkomyślny i trochę zazdrosny o osiągnięcia rodzeństwa”. Zgodnie z ciągłością serii Uncharted, Sam ma około 43 lata.

Sam spędził piętnaście lat za kratkami po tym, jak Rafe zabił strażnika podczas ucieczki z więzienia. Młody poszukiwacz przygód próbował dowiedzieć się, co się stało z jego bratem, ale wszystko prowadziło to tego, że uwierzył on w jego śmierć spowodowaną postrzałem w brzuch. Według Sama, strażnicy zrobili to w celu zapłaty za śmierć innych strażników, pozwalając mu następnie gnić w więzieniu.

Po opuszczeniu celi, Sam odnalazł brata i opowiedział mu o wszystkim, tak jak Nate opowiedział o wszystkich swoich przygodach. Następnie młodszy z nich zaprosił brata na kolacje do swojego domu, lecz Samuel odmówił i wyznał prawdę o swoich kłopotach przed biurem Nate'a .

Ciekawostki Edytuj

  • Sam pierwotnie miał być grany przez Todda Stashwicka przed jego odejściem z Naughty Dog, jednak w postać wcielił się Troy Baker, który wcześniej pracował w studiu jako główny bohater, Joel w grze „The Last of Us”.
  • Sam zawsze odnosi się do brata „Nathan” zamiast Nate.
  • Sam i Nathan posiadają to samo nazwisko, jednak według Marlowe'a Nate ma fałszywe dane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki