FANDOM

Tau Sniper – broń debiutująca w Uncharted 3: Oszustwo Drake'a. Dostępna jest zarówno w trybie gry jednoosobowej, jak i w trybie gry wieloosobowej.

Tau Sniper jest dobrą bronią na krótki i średni dystans, a także jest wyśmienita w celnym strzelaniu, zadającym wielkie obrażenia. Celność na dalekie dystanse jest niemalże podobna, jednakże potrafi przysporzyć problemów.

Warianty Edytuj

Tau Sniper oprócz głównego wyglądu posiada kilka różnych wariantów, które są używane przez innych bohaterów. Każda z nich delikatnie różni się szybkością strzelania, przeładowywania, a także samą celnością. Statystyki są jednak bardzo podobne do podstawowych osiągnięć podstawowej wariacji Tau Sniper. Inne wariacje broni Tau Sniper można zdobyć przez wykonywanie specjalnych zadań, czy też wyzwań.

Statystyki Edytuj

Szybkość:
60%
Celność:
70%
Na oślep:
50%
Przeładowanie:
40%

Ciekawostki Edytuj

  • Tau Sniper jest niezwykle podobny do Taurus Raging Bull, jednakże różni się wieloma szczegółami.
  • Brak dużej siły ognia w pistolecie spowodowany jest jego niezwykle krótką i niestabilną lufą.
  • W trybie wieloosobowym, Tau Sniper jest jedyną półautomatyczną, której szybkostrzelność można zmodernizować.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki