FANDOM

Uncharted: The Fourth Labyrinth – książka Christopher'a Goldena opisująca kolejne przygody Nathana Drake'a.

Zarys fabularny Edytuj

Nathan Drake – łowca skarbów został ściągnięty do Nowego Jorku przez swojego przyjaciela, Victora Sullivan'a.

Dawny kolega Sully'iego, znany archeolog został zamordowany na Manhattanie. Drake i Sullivan udają się do wyrobisk podziemnych w Grecji i w Egipcie w poszukiwaniu zabójców. W podróży towarzyszy im córka zabitego przyjaciela, Jada Hzujak. Celami ich wyprawy są: odkryć mit o alchemii, odszukać trzy zaginione labirynty oraz odnaleźć niesamowite odkrycie ojca Jady. Mówi się, że czwarty labirynt został zbudowany w innym kraju i innej kulturze. W nim leży „klucz do niezrównanego bogactwa i władzy”. Owego podziemnego labiryntu broni armia przerażających strażników wraz z potworem. Jeśli Nathan przeżyje, to zdobędzie skarb albo truciznę, zazna szczęścia albo cierpienia.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Niejednokrotnie „Uncharted: The Fourth Labyrinth” jest nazywane w języku polskim „Uncharted: Czwarty labirynt”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki