FANDOM

Uncharted – komiks składający się z sześciu rozdziałów, publikowany co miesiąc przez DC Comics od listopada 2011 do kwietnia 2012 roku. Twórcą scenariusza jest Joshua Williamson, a głównymi artystami są Sergio Sandoval i Francesco Francavilla.

Fabuła została stworzona tak, ażeby nie być związaną z żadną z części gier, umożliwiając tym samym czytelnikom, którzy nie grali w produkcje, cieszyć się w pełni komiksem. Mimo wszystko Williamson współpracował z Naughty Dog w tworzeniu komiksu.

Zarys fabularny Edytuj

Tym razem Nathan Drake będzie musiał wykorzystać swoje umiejętności, aby odszukać legendarną Bursztynową Komnatę. Akcja komiksu będzie się skupiała na wrogich potomkach Sir Francis Drake'a, którzy również chcą odnaleźć skarb oraz na odkrywcy, Sir Richard Byrd'cie. Drake uważa, że badacz ukrył komnatę między innymi przed nazistami w The Hollow Earth.

Lista rozdziałów Edytuj

  1. Uncharted #1
  2. Uncharted #2
  3. Uncharted #3
  4. Uncharted #4
  5. Uncharted #5
  6. Uncharted #6

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Harry Flynn został opisany jako „znacząca”, a zarazem jedna z ważniejszych postaci w komiksie.
  • Elena Fisher nie pojawiła się w komiksie, gdyż scenarzyści zdradzili w wywiadzie dla IGN, że chcą wykorzystać jej postać znacznie później.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki