FANDOM

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a – gra przygodowa akcji, która została pierwotnie wydana w czwartym kwartale 2011 roku na konsolę PlayStation 3, a w 2015 roku jej zremasterowana wersja została wydana w wydaniu zbiorczym Uncharted: Kolekcja Nathana Drake'a na konsolę PlayStation 4.

Zarys fabularny Edytuj

Akcja gry rozgrywa się cztery lata po wydarzeniach z pierwszej części – Uncharted: Fortuna Drake'a. Nathan Drake tym razem wyrusza na Półwysep Arabski w poszukiwaniu zaginionego miasta z islamskich wierzeń – Iram, którego poszukiwał jego przodek sir Francis Drake. Wraz z przyjacielem Sully'm ląduje w londyńskim pubie The Pelican Inn, gdzie wspólnie mają dokonać transakcji z Talbotem, zaufanym współpracownikiem tajemniczej Angielki – Katherine Marlowe.

Lista rozdziałów Edytuj

  1. Jeszcze jedna kolejka
  2. Wielkość od skromnych początków
  3. Robota na poziomie
  4. Zaciekły pościg
  5. Londyńskie metro
  6. Château
  7. Nie wychodź ze światła
  8. Cytadela
  9. Droga środka
  10. Badania historyczne
  11. Jako na górze, tak i na dole
  12. Porwanie
  13. Wzburzony ocean
  14. W poszukiwaniu guza
  15. Pływaj albo giń
  16. Wóz albo przewóz
  17. Pasażer na gapę
  18. Rub'al Khali
  19. Osada
  20. Karawana
  21. Atlantyda Pustyni
  22. Marzyciele dnia

Rozgrywka Edytuj

Rozgrywka w „Uncharted 3: Oszustwo Drake'a”, podobnie jak pierwsza odsłona, jest kombinacją trójwymiarowej, trzecioosobowej platformówki i strzelanki. Podczas przechodzenia poziomów, Nathan może pływać, wspinać się, używać broni palnej, a także walczyć wręcz. W przeciwieństwie do poprzednich dwóch części znacznie zwiększono liczbę elementów platformowych i zagadek kosztem wymian ognia i walki wręcz.

Obsada Edytuj

Angielski dubbing Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Niektóre bronie z poprzednich części zastąpiono nowymi wersjami. Miedzy innymi M4 zastąpiono M9, a Desert-5 zmieniono na Mag-5.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki