FANDOM

Uncharted 4: Kres złodzieja – gra przygodowa akcji, która została wydana w drugim kwartale 2016 roku na konsolę PlayStation 4.

Zarys fabularny Edytuj

Akcja gry rozgrywa się trzy lata po wydarzeniach z poprzedniej części – Uncharted 3: Oszustwo Drake'a. Gracz ponownie wcieli się w poszukiwacza przygód, Nathana Drake'a, który porzucił swój dotychczasowy styl życia, aby móc wieść spokojne życie ze swoją żoną, Eleną. Jednak pewnego dnia nieoczekiwanie zjawia się starszy brat Nathana – Sam, którego bohater uznawał za zmarłego. Okazuje się, że mężczyzna jest uwikłany w sprawę skarbu pirata Henry'ego Avery'ego, a życie Sama zależy od odnalezienia owego skarbu. Nathan postanawia pomóc swemu bratu i razem ruszają w podróż do Libertalii – pirackiej kolonii na Madagaskarze.

Rozgrywka Edytuj

Rozgrywka w „Uncharted 4: Kres złodzieja”, podobnie jak pierwsza odsłona, jest kombinacją trójwymiarowej, trzecioosobowej platformówki i strzelanki. Podczas przechodzenia poziomów, Nathan może pływać, wspinać się, używać broni palnej, a także walczyć wręcz. W przeciwieństwie do poprzednich dwóch części znacznie zwiększono liczbę elementów platformowych i zagadek kosztem wymian ognia i walki wręcz.

Obsada Edytuj

Angielski dubbing Edytuj

Polski dubbing Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • 17 września 2015 roku Sony ogłosiło, że beta testy Uncharted 4 odbędą się w dniach 4–13 grudnia 2015 roku. Uczestniczyć w nich będą mogli posiadacze kodu dodawanego do „Kolekcji Nathana Drake'a”, którzy jednocześnie są subskrybentami PlayStation Plus.
  • Tablica rejestracyjna jeepa w gameplay demo E3 2015 zawiera ukryte odniesienie do żony Nathana Drake'aEleny Fisher.
  • Naughty Dog przygotowało nowy system sztucznej inteligencji.
    • Wrogowie będą mogli chwycić Drake'a za nogę, kiedy ten próbuje wspinać się po skalistych półkach.
  • Scenki przerywnikowe będą odgrywane w czasie rzeczywistym. Można będzie zaatakować wroga dosłownie z każdej strony, co przełoży się na odmienne animacje ich zachowania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki