FANDOM

30px-Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
„Współczucie to wróg. Litość nas pokona.”
―Lazarević mówił ten cytat do Drake'a przy wejściu do Shambali

Zoran Lazarević – główny antagonista w Uncharted 2: Pośród Złodziei. Jest to serbski zbrodniarz wojenny, wspomagający rząd nepalski potajemnie i posiadający armię doskonale wyszkolonych najemników, posiadających działka obrotowe, czołgi, ciężarówki, wyrzutnie rakiet, a nawet broń przeciwlotniczą i co najmniej jeden śmigłowiec. Wywołał on wojnę domową w Nepalu, ponieważ chciał zrównać pobliskie świątynie z Ziemią Lazarević poszukiwał wejścia do Shambali, a konkretniej - Kamienia Cintamani. Drake i Chloe myśleli, że chodzi o skarb, ale Schafer uświadomił Nathanowi i Elenie, że Serb chce tak naprawdę mocy i jeżeli zdobyłby kamień, potęga Czyngis-chana i innych władców byłaby wobec niego niczym. Wiedział, czym może być tak naprawdę Cintamani i jak go użyć. Głosu w angielskiej wersji językowej udziela mu Graham McTavish, a w polskiej - Piotr Bąk.

HistoriaEdytuj

Przed Uncharted 2: Pośród ZłodzieiEdytuj

Lazarević urodził się jeszcze w czasie Żelaznej Kurtyny, gdzieś w Europie Środkowej lub Wschodniej. Prawdopodobnie pochodzi z Czechosłowacji, Związku Radzieckiego lub Rumunii, ale wiele wskazuje na to, że pochodzi z Jugosławii. W latach dziewięćdziesiątych przeprowadzał czystki etniczne w Bośni, Kosowie i wielu innych miejscach dawnego państwa komunistycznego.

Siły NATO odnalazły jego kryjówkę i zniszczyły ją, gdzie uznano, że Lazarević zginął. Okazało się, że przeżył bombardowanie, ale miał blizny na głowie i oparzenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki